Médiavadász

A madár az ász

XG | Woke Up | Agymosás a köbön

Nem rég csináltunk egy videót, ahol nagyon alaposan körüljártuk a videoklipek okkult szimbolikájának kérdését. Arra a következtetésre jutottunk, hogy bizonyos jelképek együttes jelenléte esetén szándékoltan sátánizmust és elmeprogramozást ábrázolnak. Ezt a szokásukat természetesen a videónkat követően is folytatták.

Áprilisban Taylor Swiftnek jött ki egy klipje, ami arról szól, hogyan törlik ki az emlékeit és hogyan adnak neki új személyiséget begyógyszerezés és elektrosokk alkalmazásával. Májusban pedig egy „Woke Up” című klip robbant be a köztudatba, az egyik legfelkapottabb Youtube-videó lett, ami ugyancsak a rituális agymosás kendőzetlen ábrázolásáról szól. Korábbi elemzésünkben azt mondtuk, hogy amennyiben a következő szimbólumok közül kettő–három–négy egyszerre megjelenik, szinte teljesen biztos, hogy MK Ultra klippel van dolgunk:

félszem vagy harmadik szem;
pillangó, transzformáció;
arctalan, maszkos emberek;
szarvak;
vadállatokra jellemző karmok és fogak;
pokoli környezet, démoni alakok;
Lucifer;
kígyó;
pentagram;
kereszt vagy fordított kereszt;
boszorkány;
feketefehér minta;
törött tükör;
babrálás a fejjel, megsokszorozott arc;
lekötözött, fogva tartott, megkínzott sztárok;
pók, pókháló;
holdsarló;
elektrosokk,
villámlás;
kannibalizmus;
nyúl;
macska.

Veselkedjünk neki a klipnek, és nézzük meg, hogy a beidomított japán énekesnőkből mesterségesen összetákolt XG nevű együttes teljesíti-e az MK Ultra kritériumait. A videó elején egy férfit látunk farkasmaszkban, fülest visel, ami a titkosügynököknek szokott lenni, egy fél emberfejhez közelít, amit repülőkkel, világítással rendkívül szigorúan őriznek. Ez vagy egy olyan személyre utal, akit teljes egészében irányítanak, vagy olyanra, akinek most akarják áttörni a természetes védelmi rendszerét.

Megjelennek az énekesnők. A központi figura arcát látjuk, a többiét nem. Sisak van rajtuk, világít a szemük és lángol a fejük. Hol láttam ehhez hasonlót? Megvan, az új kiskedvenc, Azahriah szintén MK Ultra gyanús klipjében, ahol egy Hundred Sins nevű maszkos alaknak ég ugyanígy a feje. Ez az emberi elme működésébe való erőszakos beavatkozásra utal, és különféle formákban újra meg fog jelenni a klipben.

A lányok farkasembernek öltöznek, ez a szimbolika az egész klipen végigvonul. A farkas az egyik bandatag elmondása szerint az átalakulás, egészen pontosan a saját átalakulásuk jelképe. Ez a vizsgálódásunk szempontjából még fontos lesz.

Hundred Sins (Száz Bűn) állítólag azért hord maszkot, mert erre építette az imidzsét, viselete ugyanakkor pontosan az MK Ultra klipekben megjelenő handlerek ábrázolására emlékeztet

Az énekesnek belenézünk a szájába. Az állatias szemfogak mellett egy szemszimbólum is felbukkan. A klip huszadik másodpercénél már eléggé egyértelmű, mi fog ebből kikerekedni.

Egy újabb részletgazdag jelenetben a csajokon szemet ábrázoló póló van. Egyiküknek még a gyűrűjén is ezt látjuk. Többen vannak, akik kacsintanak, ami ugyanennek a jelképnek egy formája. A baloldali nő nyakában kereszt van és egy koponya szarvakkal. A sapkájukon pedig olyan fogak, amik inkább kígyófogakra emlékeztetnek, mintsem farkaséra. A háttérben újból felbukkan az ellenőrzés alatt álló fej.

A következő felvételen felbukkan a fordított pentagram.

Majd egy újabban egy maga után fényt húzó alakot látunk, aki a föld felé zuhan. Körülötte többször is villámlik.

Kitaláltátok, ki ez? Természetesen Lucifer. Honnan lehet tudni? Egyrészt onnan, hogy a Lucifer „fényhozót” jelent, a karakterünk pedig fénycsíkot hagy maga után.

Másrészt onnan, hogy szarva van és hatalmas karmai, ami a sátán bevett ábrázolása. Harmadrészt onnan, hogy lefelé zuhan és villámlik, Lukács evangéliumában pedig pontosan ezt írják: „Láttam a sátánt, mint villám bukott le az égből”.

Lucifer végül belezuhan a korábban többször is megjelent fejbe, miközben tűzijátékot látunk. Elég nehéz ebből nem arra következtetni, hogy ez a klip az ember elméjének sátáni ezközökkel történő meghasításáról szól.

Lucifer ezt követően ugyancsak villámok kíséretében egy versenyautóban száguld. Karján egy nyúlszerű szimbólum, habár ez nem olyan egyértelmű.

Majd megjelenik egy újabb karakter. Háta mögött és a padlón feketefehér mintát látunk. Ez a kettéosztott személyiségre éppúgy utalhat, mint a szabadkőműves rituálék helyszíneire. A nőnek hosszú karmai vannak, füléből démoni kezek lógnak, hajában holdsarlót látunk, amik szarvakat formálnak neki.

Maszkos figurák veszik körül, akik erőszakkal leültetik a félfejű alakot, úgy tűnik valamiféle szertartást hajtanak rajta végre.

Egy másik énekesnő leborotválja a fejét. Ez tipikus jelképe annak, amikor az elmeprogramozott sztárok új személyiséget kapnak. Megválnak a hajuktól, és ezzel együtt régi személyiségüktől is. Ezután korona jelenik meg a feje fölött, amiben egy ékkő ragyog. Egy mítosz szerint Lucifer koronájában is ékkő volt. A nőt maszkos figurák ellenőrzik, ők jelképezik az elmeprogramozott alany handlereit. A királyi pozíció valójában látszat, lényegében egyetlen szabad mozdulatot sem tehet.

Egy újabb jelenetben ismét a kereszt szimbólumával találkozunk. Az eddigiek fényében valószínűleg már világos, hogy nem azért, mert pozitív kapcsolatot ápolnak a készítők a kereszténységgel.

Ha ez nem lenne elég, a törött tükör szimbóluma is megjelenik, ami egyértelmű utalás a meghasadt elmére.

Közvetlenül ezt követően ugyanez a nő egy sötét helyen pókhálószerű kötéllel meg van kötözve. Felemás szeme van, pillangószerű csápja, nyakörve és sok arca. Ezek aztán tényleg nem bízták a véletlenre! Egy újabb képen egy szemet látunk valaki szájában, majd jojózó szemeket, ami a hipnózis, az alternatív tudatállapotba jutás szimbóluma. A nőnek ezután pillangószárnyai nőnek, ami a kínzást követő átalakulásra utal.

Ezt megerősíti egy újabb jelenet, ahol a félfejű alak mögötti falat kirobbantják, ami mögött egy új alteregó rejtőzik. A holdsarlót megint látjuk, és megjelenik az egyiptomi szimbolika, a klip farkasos szimbolikája nyomán vélhetően Anubiszt, a holtak istenét látjuk. Másfelől a szárnyas alakok és a homloknál megjelenő erőteljes fény miatt itt újra Lucifer, a harmadik szem és a bukott angyalok szimbolikája köszön vissza.

Ezután felgyorsulnak az események. Letakart szemű alak táncol egy hatalmas szem előtt, démoni arc jelenik meg, aminek szeme lángol, majd felrobban a félfejű alak feje. Hihetetlenül durva ábrázolását látjuk az egységben és egészségben lévő elme erőszakos lerombolásának.

Később egy újabb alteregó jelenik meg. Egy démoni lények közt hajózó boszorkány. A háttérben a tűzijáték megint csak a kisütött agyú személy tudatállapotváltozását jelképezi.

Végül a farkasnak öltözött énekesek rituális táncot járnak egy nagy szem jelenlétében, melynek következtében felrobban a félfejű szobor is, ami az emberi önállóság és szabadság teljes megszüntetését ábrázolja.

Összességében ez a nagyjából három perces videóklip arról szól, hogy egy sátáni hatalom megjelenik a földön, megmérgezi és átalakítja az itt élő emberek elméjét, kezdve a klipben szereplő sztárokkal, akik tulajdonképpen az ő szolgái. Mint láttuk, a felsorolt szimbólumok közül majdnem mindegyik megjelenik, ami félreérthetetlenül egyértelművé teszi, hogy ez az MK Ultra embertelen eljárásának nyílt propagálásáról szól.

Ami itt zajlik, nem kispályás agymosás.

Valakik hatalmas erővel, minden eszközt megmozgatva arra törekednek, hogy teljes egészében irányíthatóvá tegyék az emberek elméjét. Ezeknek a klipeknek az a célja, hogy a nézőben egyre nagyobb hajlandóságot, nyitottságot ébresszenek arra, hogy ezt technológiai eszközökkel, biológiai beavatkozásokkal, pszichológiai manipulációval és egyebekkel végrehajtsák rajtuk. Ezzel szemben a legnagyobb ellenszer a tudatos élet, amely során az ember uralmat szerez saját tudatfunkciói felett, hogy minél kevesebb teret engedjen ezen sötét erők kegyetlen játékainak.

agymosásLucifermk ultrasátánizmusvideoklipWoke UpXG

• 2024.06.16.


Previous Post