A sátánnal közösül új klipjében a buzi néger, Lil Nas X
A popipar új üdvöskéje, a 22 éves Lil Nas X március 26-án jelentette meg Montero (Call Me By Your Name) című klipjét, amit három nap alatt több mint 30 millióan tekintettek meg. Azon túl, hogy a tőle megszokott módon nyíltan propagálja benne a homoszexualitást, ezúttal már a sátánista utalásokkal sem fukarkodott.
Lil Nas X egy nyíltan homoszexuális énekes, aki az utóbbi néhány évben – értelemszerűen csakis utánozhatatlan tehetsége miatt – világsztárra nőtte ki magát. Az énekes videóiban és internetes megnyilvánulásaiban már eddig is előszeretettel buzdította buzulásra követőit, új klipjében azonban még ezt is sikerült felülmúlnia: mostantól a sátánizmus, vagy pontosabban szólva, a sátánizmus és a homoszexualitás ütős kombinációja a nyerő.
A videót csak saját felelősségre tekintse meg az érdeklődő
Nincs az a YouTube cenzor, aki megakadályozná Lil Nas X szabad önkifejezésének e magasztos megnyilvánulását, annál nagyobb tiltásban részesülne ezen a felületen az, aki szóvá tenné, hogy nincs minden rendben a videóklip üzenetével, főleg, hogy kiskorúak számára is megtekinthető. Ezért most nem videóban, hanem írásban reagálok a Call Me By Your Name gusztustalanságaira, aminek egyébként már az egyik ismert homoszexuális regényre/filmre utaló címe is azt sejteti, hogy aberrált mondanivaló vár a megtekintőre.
Lil Nas X új albumának borítóján az Ádám teremtése című Michelangelo festmény homoszexualizált, mondhatnánk úgy is, „haladó szellemű” változata található
Lil Nas X klipje egy édenszerű környezetben kezdődik. Azért írom, hogy „szerű”, mert inkább hasonlít a pokolra. A vadember kinézetű énekest egy kígyó kísérti meg, bűvöli el és kényszeríti közösülésre.
A lénynek van egy harmadik szeme, és a feje olyan, mintha a karaktert a Csillagkapu egyik alternatív univerzumából szedték volna elő. Ajka fordított pentagramot formáz. Láthatóan elvarázsolja a klip főszereplőjét.
A dal szövege arról szól, hogy Lil Nas X el szeretne csábítani más férfiakat. Olyanokat is, sőt, főként olyanokat, akik heteroszexuálisok. Azt üzeni nekik, szóljanak nyugodtan, mikor „Évájuk” (barátnőjük, feleségük) épp nincs otthon, ő azonnal ott terem egy kis fajtalankodásra.
Új számában Lil Nas X kokainról, drogokról énekel, és egész részletesen beszámol róla, hogy mit csinálna partnerével. Egyik sora például így hangzik: „Shoot a child in your mouth while I’m ridin”, azaz „Miközben rajtad lovagolok, a szádba lövök egy gyereket” (azaz: a szádba lövöm a spermám). Fiatalok számára is könnyen emészthető, kedves kis sorok ezek, amin csak a sötét bunkók háborodnak fel.
Az édeni fán egy írás található ógörögül Platón Lakoma című művéből. A szöveg alatt és felett különféle szimbólumokat látunk.
Nem mindegyiket lehet egyértelműen beazonosítani, hármat azonban igen. Bal alul láthatjuk a 666-ot, a sátán számát, bal felül a leviatán keresztjét, jobboldalt pedig a pedofilok jelképét, ez az úgynevezett Little Boy Lover (kisgyereket szerető) szimbólum. Nem elképzelhetetlen, hogy a Lakomára való utalás is pedofil célzattal lett megosztva. A szöveg alatti és feletti nagyobb jelkép pedig spermát kilövő falloszra emlékeztet.
Így néznek ki azok a klip szerint, akik elítélik a homoszexualitás nyílt és agresszív propagálását
A klip ezután azzal folytatódik, hogy Lil Nas X-et egy nagy stadionban láncra verik. A közönség fújol, megdobálják, aminek következtében meghal, és a mennybe repül.
Seggdugóval dobják fejbe, ez okozza a halálát – újabb, kimondottan fiataloknak szóló tartalom
Lil Nas X azonban az utolsó pillanatban meggondolja magát, és inkább rúdtáncolva leereszkedik a pokolba. Megfelelő ízléssel megáldott, jóérzésű ember számára ismét csak próbára tevő képsorok következnek.
Most jön azonban csak a java. Az eddig látható tömény buzulást, biztos, ami biztos, még egy kis sátánizmussal is megspékelik. Lil Nas X-et a pokolban trónon ülve várja a sátán, akinek az énekes az ölébe ül, majd különféle pózokban elkezd vele közösülni.
A sátánizmus és a homoszexualitás valójában kéz a kézben járnak, nem véletlen, hogy ebben a klipben egymásra is talált a két téma. Mind a kettő deviáció, azaz úttévesztés. A homoszexualitás a nemek szintjén, a sátánizmus pedig a vallás szintjén minősül eltévelyedésnek.
A klip azzal zárul, hogy Lil Nas X végül kitöri a sátán nyakát, és a helyébe lép. Csábítását arra használta fel, hogy úrrá váljon a pokolban. „Inkább leszek úr a pokolban, mint szolga a mennyben” – jellemző hozzáállása ez a normalitásból kifordult, hagyományellenes köröknek, és ebben a klipben is pontosan ez az üzenet.
És itt a dolog még nem ér véget, ugyanis a napokban Lil Nas X új Nike cipőt is piacra dobott, amiből, mily meglepő, összesen 666 darab készült. Neve: Satan Shoes. A cipő légpárnájába a 66 milliliter vörös tinta mellé egy csepp emberi vér is került. Elején pedig még egy pentagram is díszeleg. Bizonyára csak vicc az egész, esetleg ártatlan fricska a konzervatív (értsd: maradi) gondolkozásúaknak, semmi esetre sem egy beteges sátánista rituálé része. Az kizárt!
Lil Nas X előszeretettel hivatkozik arra, hogy ő klipjeiben, dalaiban csak szabadon felvállalja önmagát. Ez süket duma. Feladata valójában az, hogy a homoszexualitást propagálja a fiataloknak, akiket ma minden téren igyekeznek eltéríteni a normalitástól. A sátánizmus a történetben egy újabb fokozat. Már egyre kevésbé kényszerülnek a Lil Nas X-et bábként mozgató körök arra, hogy elkendőzzék, mi a forrása valójában az általuk kiváltott, emberi normalitást teljes egészében lerombolni kívánó legújabb globális folyamatoknak. A szóban forgó sátánista klip is ékes bizonyítéka ennek.