Madonna és a koronavírus – Egy furcsa egybeesés
Madonna a Tel-Avivban megrendezett 2019-es Eurovíziós Dalfesztiválon előadott közel tízperces performanszának elején fekete ruhában, fején csuklyával jelenik meg (lásd ezzel kapcsolatos videónkat). Az énekesnő és az őt körülvevő, hasonló öltözékben jelenlévő, gregorián stílusban éneklő társai azt a benyomást keltik, mintha egy sötét szekta rituáléján lennénk. Madonna ezt követően felfedi kilétét: egyik szeme el van takarva, fején pedig korona van. Szemén és mellkasán az „X” jele van, háta mögött vörössel egy halálfejhez hasonlatos alakzat. Madonnát az előadás közepén gázálarcos alakok veszik körül. Az énekesnő egyesével megöli őket, közben különös monológot intéz feléjük:
„Olyan naivak! Azt hiszik, nem tudunk a bűneikről. Hogyne tudnánk! Csak még nem szántuk rá magunkat a cselekvésre. A vihar nem a levegőben van, hanem bennünk. Szeretnék neked mondani valamit szeretetről és az egyedüllétről. De már késő. Nem hallod a csuklyád alól, hogy feltámadt a szél?”
A jelenet végén pedig fúj egy nagyot a levegőbe, aminek következtében mindenki elpusztul. Madonna ezt követően egy lepusztult világban arról énekel:
„Nem mindenki éli meg a jövőt, nem mindenki tanul a múltból, nem mindenki léphet be a jövőbe, nem mindenki marad életben.”
Az életben maradtak az előadás végén bebocsátást nyernek a jövőbe, egy paradicsomszerű valóságba.
Van tehát egy koronában megjelenő, a halált megtestesítő szereplőnk, aki körül néhány alak olyan maszkot hord, mint amit sokak hordanak a mostani járvány idején is, és valamiféle viharról beszél, ami hamarosan feltámad, amit nem fog mindenki túlélni. Elképzelhető, hogy mindez a koronavírus jelenségének előrejelzése?